LUMO

Asumisen innovaatiot uuden sukupolven silmin

2016 yhteistyö

Asumisen innovaatiot uuden sukupolven silmin

Lumo ja Innokampus kehittävät yhdessä uusia asumisen palveluja

Innokampus tuo nuoret mukaan osaksi Kojamo-konsernin Lumo-brändin asumisen palvelukehitystä. Kojamo-konserni uskoo, että nuorten innostus tekee työstä luovaa, hauskaa ja sitä kautta tuloksellista.

  • Nuoret ovat kohta asuntomarkkinoilla ja muuttavat pian ensimmäiseen omaan kotiinsa. Heillä on paras näkemys siitä, miten he haluavat asua ja millaisia asumisen palveluja heille tulisi tarjota tekemään asumisesta elämys, Kojamo Oyj:n kehitysjohtaja Mikko Pöyry kertoo.

Kojamo haastaa nuoret ideoimaan uusia asumisen palveluja sekä luomaan uudenlaista asukasyhteistyötä ja yhteisöllisyyttä niin taloyhtiöiden, kortteleiden kuin kaupunginosien ympärille. Entä miten asumisen yhteisöllisyys voisi ilmentyä valtakunnallisesti ja digitaalisesti? Kojamo-konsernissa on hyviä kokemuksia nuorten osallistamisesta ideointiin mm. kesätyöntekijöiden osalta.

Kojamon:n ja Innokampuksen yhteistyön huipentuma on InnoDay, maailman suurin nuorten joukkoinnovointitapahtuma, jossa 10 000 nuorta ympäri Suomen täyttää Hartwall Arenan 11.5.2016 ideoillaan.

2017 yhteistyö

Lumon ja Innokampuksen yhteistyö jatkuu myös vuonna 2017!

Vuoden 2016 yhteistyön aikana etsimme ja löysimme ratkaisuja teemoihin mitä asuminen on palveluna, millaista on hyvä ja laadukas vuokra-asuminen, asukasyhteisöllisyys sekä hyvä vuokranantaja. Yli tuhannesta kertyneestä ideasta tiivistyi vuoden aikana näkemyksiä sekä ratkaisuja Lumon palvelujen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Vuoden 2017 yhteistyön teemoina on strateginen markkinointiviestintä, asiakaskokemus eri palvelukanavissa sekä Lumo-kotikeskusten palvelukokemuksen kehittäminen.

Kevään kohokohta on toisen kerran järjestettävä InnoDay-tapahtuma Suvilahdessa 10.5.2017, jossa noin 10 000 nuorta kokoontuu innovoimaan yritysten asettamia haasteita.

Ⓒ Innokampus Oy 2016 | Kansakoulunkuja 3A, 00100 Helsinki | Y-tunnus: 2536983-2